Український покупець нещодавно вийшов за межі російськомовного Інтернету, і тут же був вражений асортиментом і вартістю зарубіжних товарів. Те, що у київських магазинах продається як «фірма», у США та Європі може дозволити собі будь-який громадянин. Це стосується одягу та косметики, електронної та побутової техніки, автомобілів та катерів. Необмежений вибір і пропозиція, що постійно оновлюється, на тлі привабливої вартості - головні причини популярності інтернет магазинів США, Великобританії, Франції, Італії, Німеччини. У вас завжди має бути вибір – придбати дорогу річ в Україні, заплативши за доставку та послуги продавця-посередника, або отримати ту ж річ практично з перших рук, сплативши лише доставку. У…
Купівля товарів зі США, Великобританії та інших країн Європи в Україні спочатку була цікавою для роздрібних покупців. Молодь і звані просунуті користувачі оцінили можливість купувати фірмовий товар за заниженими цінами безпосередньо в продавця, а чи не в комерсантів у державі. Згодом, через таку нововведення з ринку пішли сотні дрібних підприємців, які тримали марку «люксові речі з-за кордону за відповідною ціною». Ринок потребував якісно нового підходу, нових гравців, які беруть до уваги, що будь-який підліток може зайти в Інтернет і оцінити реальну вартість потрібної йому речі за океаном. Грамотні підприємці стали оперувати такими перевагами: Завжди нові колекції (систематичне оновлення асортименту). Великий…
Знаменитий логотип Lacoste знайомий кожному: крокодил із відкритою пащею. Бренд люблять у всьому світі, а тому прагнуть купити хоч одну одиницю стильного одягу. І вас цікавить доставка Lacoste зі США в Україну? Без проблем ми розповімо, як замовити. Тільки поговоримо трохи про бренд і дізнаємося, як все починалося. Історія виникнення компанії 1927 ознаменувався тим, що чемпіон з тенісу Рене Лакост вирішив відіграти матч, одягнувши білу трикотажну сорочку. Йому здалося, що саме такий одяг буде комфортним і не обмежує руху під час змагання. Рене був не лише знаменитим спортсменом, а й сином промисловця. І ось у нього виникла ідея створити власний…
Український покупець відносно нещодавно вийшов за межі російськомовного Інтернету, і тут же був вражений асортиментом і вартістю зарубіжних товарів. Те, що у київських магазинах продається як «фірма», у США та Європі може дозволити собі будь-який громадянин. Це стосується одягу та косметики, електронної та побутової техніки, автомобілів та катерів. Необмежений вибір, постійне оновлення пропозицій та приваблива вартість - головні причини популярності інтернет магазинів США, Великобританії, Франції, Італії, Німеччини. У вас завжди повинен бути вибір - придбати дорогу річ в Україні, в ціну якої також включені доставка з Америки в Україну та послуги продавця-посредника, або отримати ту річ практично з перших рук,…