Що буває, коли зустрічаються маркетолог та інженер? У 99,9% випадків нічого. Але Au Jour Le Jour потрапив до унікального 0,1 %.
Зустрілися, отже, якось маркетолог Мірко Фонтану та інженер Дієго Маркес. Поговорили до душі про жінок, моду, Італію. З'ясували, що обоє люблять Prada, Батьківщину та жінок. Особливо італійських жінок, одягнених у Prada. А ще дійшли спільної думки: італійські дизайнери одягу, безумовно, маестро, яких пошукати. Тільки ось вечірні туалети для особливих випадків вони роблять все краще, а одяг для повсякденності все гірше. Хто винний, що робити? Недовго думаючи, хлопці почали працювати над відповіддю друге питання. Так з'явився молодий італійський бренд Au Jour Le Jour — що означає «День за днем».
Aujourlejour унікальний. Його люблять, ненавидять і навіть... викрадають. Так Так! Якось колекцію вкрали за 2 години до показу. Молодим і досить нервовим дизайнерам довелося нашвидкуруч роздруковувати лукбуки на весь зріст. Публіка була в захваті — ніхто не помітив каверзи!
Стиль Au Jour Le Jour яскравий та зухвалий. Тут вам і мультяшні принти, і короткі спіднички, і джинси, що розшиті шевронами. Розшиті паєтками медузки, крокодили, укорочені штанці… Хто таке вдягне? Так ось, наприклад, блоггерша та дизайнер Чіара Феррані, гучна фешіоніста Ліліана Волпічелла. А нещодавно до натовпу шанувальників приєднався сам гуру італійської моди Джорджіо Армані, який надав молодому бренду можливість зробити показ у міланському Teatro Armani. А вже він, як відомо, будь-кого пригрівати під могутнім крилом не буде.
Що за стиль бренду? Зрозуміти складно. Більше схоже на розслаблений Pin-Up 60-х. Самі дизайнери кажуть, що не дотримуються певного стилю, безтурботно замиксовуючи в одному коктейлі вуличну моду та мистецтво, поп-культуру та ретро-стиль. Au Jour Le Jour не для всіх. Він створений для розслаблених протагоністів, які розуміються на моді, але не бояться над нею пожартувати. Іронія, легкість і нарочита «цукровість» — ось що пропонують італійцям одягнути Фонтану і Маркес. Та й не лише італійцям. Брендові бутіки розташовані в Парижі, Гонконгу, Сінгапурі та Москві. І, звичайно, купити Au Jour Le Jour можна в офіційному інтернет-магазині. Чи не можна?
Бутиків зухвалого бренду в Україні немає. Доставки з інтернет-магазину www.aujourlejour.it, втім, також. Знову напрошується відоме запитання: «Хто винен і що робити?». Давайте наслідуємо приклад італійських дизайнерів і займемося відповіддю на другий.
Компанія OrderWorld - це ваша чарівна паличка, за помахом якої найкращі італійські речі Au Jour Le Jour виявляться в Україні. Щоправда, не так швидко, як хотілося б. Але ж і справжніх чарівних паличок ще не придумали, правда?
Скиньте нам посилання на речі, які ви хочете купити. І отримайте:
Ми самі сплатимо, оформимо та привеземо товар. Від вас - 10% від загальної суми замовлення. Чи вигідно? Так!
Оформляйте замовлення вже зараз! Не знаєте як? Телефонуйте, допоможемо!